ساعت کاری ۹ تا ۱۷

herol

خلاصه

با هرول به دنیای غذاهی سالم سفر کنید

۱۴۰۰ يکشنبه ۱۵ اسفند
509
herol

معرفی مجموعه

امروزه در شرایط اقتصادی نوین جهانی، تجارت و عرضه مواد غذایی در صدر فعالیتهای زیرساختی جامعه جهانی قرار میگیرد.صنعت مواد غذایی به لحاظ ارتباط مستقیم با سطح کیفیت زندگی اقشار مختلف جامعه، جایگاه بسیار خاص و حساسی را به خود اختصاص داده است.موقعیت استراتژیک صنایع مواد غذایی پایه، در کشور ما بواسطه سهم مصرف آن در سفره خانواده ایرانی از دیرباز بسیار تعیین کننده و حائز اهمیت بوده است.

در فرهنگ غنی و کهن ایران زمین، حبوبات، غلات و خشکبار همواره سهم بسیار شاخصی را در سبد مصرف خانواده ایرانی به خود اختصاص میداده است.ارزش غذایی بسیار بالای این گروه مصرفی در میان دیگر گروه های غذایی پایه و بویژه نقش آن در سلامتی خانواده، بسیاری از تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان نامی و پرآوازه کشور را در طی سالهای گذشته بر آن داشته است که با فعالیت در عرصه تهیه و توزیع حبوبات و غلات، ضمن ایفای نقش مولد و محرک خود در اقتصاد کشور، امکان دسترسی آسان اقشار مختلف جامعه را به این گروه پر ارزش غذایی و پایه ای فراهم آورند.

ورود و شکل گیری تجارتهای کهن(تاریخچه بازرگانی قمی)

در آغاز دوره فروش ابتدایی محصولات غذایی، تجار صاحب نام کشور تلاش نمودند تا با ورود به بازار نابسامان مواد غذایی، ضمن ایجاد و ساماندهی یک سیستم یکپارچه عرضه و تقاضا، فروش حبوبات و غلات را به یک تجارت ملی و جهانی تبدیل نمایند.

در این میان حاج آقا قمی بعنوان یکی از صاحبین کسب و کار و فعال در عرصه حبوبات، غلات و خشکبار و ...، در زمانی قریب به نیم قرن(پنجاه سال) پیش وارد عرصه تهیه و توزیع این گروه غذایی استراتژیک کشور شدند.شهر تهران نقطه آغاز فعالیت های گروه بازرگانی قمی قرار گرفت و با گذشت چندین دهه، روز به روز با ساماندهی و گسترش زیرساختها، پا به عرصه تهیه، بسته بندی، عرضه و پخش محصولات غذایی نهادند.

پس از چند دهه فعالیت مستمر و موفق بازرگانی قمی، اداره امور به مدیران جوان، تحصیلکرده و خلاق مجموعه سپرده شد تا با گسترش و عملیات برند سازی، بازرگانی قمی تبدیل به یک برند ملی و متعاقبا آماده ورود به بازارهای جهانی در قالب صادرات محصولات با کیفیت ایرانی گردند.

در همین راستا در سال 1379 با آغاز کار و هدف گذاری و تعیین استراتژیهای نوین، دوره جدیدی از حضور در بازارهای داخلی پیش روی مدیران قرار گرفت و پس از انجام زیر ساختهای اساسی، در سال 1381 مجموعه قمی بعد از دو نسل فعالیت، با نام گروه مواد غذایی اشکان به مدیریت عامل آقای اشکان قمی بعنوان موسس وارد بازارهای جدید کشور گردید.

پس از شکل گیری گروه مواد غذایی اشکان در سال 1381، در طی چند سال گروه غذایی اشکان با توجه به مدیریت اصولی و مبتنی بر اصول بازاریابی و توزیع محصولات مختلف به موفقیتهای بسیاری دست یافت، که در نهایت با عنایت به گسترش روزافزون مجموعه اشکان، برند "هرول" در سال 1389 در طبقه حبوبات، غلات، خوراک دام و طیور و ... ثبت و بعنوان اولین برند مجموعه پا به دنیای نوین تجارت و بازارهای جدید کشور نهاد.

همزمان با ثبت برند هرول، بر اساس افزایش سریع تقاضا و در جهت ایجاد فضایی یکپارچه و تثبیت شده در راستای نیل به اهداف عالی گروه غذایی اشکان، شرکت پخش هرول فعالیت خود را آغاز و سنگ بنای سیستم توزیع یکپارچه حبوبات نهاده شد. گسترش سیستم پخش و توزیع هرول در عرصه حبوبات و... و همچنین تقاضای مکرر بازارهای کشور جهت تکمیل سبد کالایی هرول، مدیران را بر آن داشت تا در سال 1389 ضمن ثبت علامت تجاری "هرول اشکان" در طبقه انواع ادویه جات، گلاب، نبات و ... و همچنین ثبت علامت تجاری "هرول گستر" در طبقه قند و شکر، نمک، انواع آرد، چای، قهوه، زعفران، شکلات، ماکارونی، پودر کیک، پودر کاکائو و ... سبد کالایی هرول را به یکی از بزرگترین سبدهای غذایی و توزیعی کشور تبدیل و خانواده بزرگ هرول را به تجار، بازرگانان و مصرف کنندگان کشور معرفی نمایند.

در پی ثبت علائم تجاری "هرول اشکان" و " هرول گستر" و ورود "پخش بزرگ هرول" بعنوان اعضای جدید خانواده بزرگ اشکان به بازارهای جدید، در سال 1389 با ثبت شرکت اشکان مهر ایرانیان در قالب یک شرکت چند منظوره یکپارچه، دوران جدیدی از فعالیت برند هرول آغاز گردید.

امروزه شرکت اشکان مهر ایرانیان با برند هرول بعنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکتهای تهیه، بسته بندی و عرضه و پخش خانواده حبوبات، غلات، ادویه جات، عرقیات، قند و شکر و دهها محصول دیگر در کشور شناخته میشود.

در پایان با توجه به استراتژیهای جدید و بهره گیری از علوم روز بازاریابی دنیا و تکنولوژیهای نوین، مدیران مجموعه اشکان مهر ایرانیان(هرول)، نوید خبرها و توانمندیهای جدید و پرافتخاری را به هموطنان عزیز میدهند.

 

هرول